Brnění
Maximum brnění je 200, které klesá každou sekundu o 1 bod až na úroveň 100. Brnění jsou na ochranu nositele a absorbují 2/3 poškození.
Armor shard - úlomek brnění přidávající 5 bodů k brnění.

Combat armor - brnění žluté barvy přidávající 50 bodů k brnění, zkráceně označované jako YA (yellow armor)

Heavy armor - těžké brnění červené barvy přidávající 100 bodů k brnění, zkráceně označované jako RA (red armor)

Brnění
Maximum brnění je 200, které klesá každou sekundu o 1 bod až na úroveň 100. Brnění jsou na ochranu nositele a absorbují 2/3 poškození.
Armor shard - úlomek brnění přidávající 5 bodů k brnění.
Combat armor - brnění žluté barvy přidávající 50 bodů k brnění, zkráceně označované jako YA (yellow armor)
Heavy armor - těžké brnění červené barvy přidávající 100 bodů k brnění, zkráceně označované jako RA (red armor)
Zdraví
Každý hráč začíná s 125 bodovým zdravím (životem). Maximum života je 200, které každou sekundou klesá o 1 bod až na úroveň 100. Hráčovi, který spadne ze střední výšky na zem, se udělí 5 poškození, a z vyšší výšky (jedno jaké) 10 poškození. Brnění v tomto případě nehraje úlohu.
Zelené zdraví - uzdravuje za 5 bodů, maximálně doplní zdraví do 200
Žluté zdraví - uzdravuje za 25 bodů, maximálně doplní zdraví do 100
Zlaté zdraví - uzdravuje za 50 bodů, maximálně doplní zdraví do 100
Mega zdraví - uzdravuje za 100 bodů, maximálně doplní zdraví do 200